Marmara Sea Time Lapse

İstanbul'da yaşayıp da denize dalıp gitmeyen var mı? Deniz kıyısında olmayan bir şehirde yaşayamayacağımı her hissettiğimde bu manzarayı içime çekiyorum. Adeta bir meditasyon etkisi yaratan bu anlarımın bir Time Lapse yani zaman atlamalı bir versiyonunu sizlerle paylaşıyorum. 



Hayatımda müziğin ne kadar önemli bir yer kapladığını daha sonraki paylaşımlarımda daha iyi gözlemleyeceksiniz. Ama şimdilik kısa bir açıklama geçmek isterim. Diline hakim olmasam da Yunan müziği ve şarkıları beni her zaman benden almıştır. Bunun dışında bana hoş gelen herşeyi dinlerim. Dinlediğim müzikteki çeşitlilik çoğunuz gibi mooduma ve ortamıma göre çeşitlilik gösterir. Ancak bu videoda fon müziğini oluşturan şarkı Ermenice. Sözleri çok çok anlamlı olan bu şarkıyı seslendirenler ise Emma ve Aramo. Şarkının ismi ise "Kıdnem Kez" yani Bulayım Seni. Sevdiğini bulmak için yanıp tutuşan, onunla yaşlanmak isteyen aşığın seslenişini anlatan bu çok anlamlı şarkı keşfettiğim ilk günden beri derinlerime işliyor. 


Aradığınızı her zaman bulmanız ve hep gülümsemeniz dileği ile..

İyi Seyirler
Nadin Nerjan & Tamar Bal 



Yorumlar

  1. Mutlaka bilirsin ama, bir de bu vardır :

    http://www.youtube.com/watch?v=GgrIiaL36hQ

    Sevgilerimle,
    Ercan

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyordum Ercancım, bu da çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mimoza Mevsiminde Mimozalı Kadın

Yüzde Yüz Zomato