Kasım, Pazar ve Niceleri

Kasım yüzümüze nasıl gülümser? Bohemdir, soğuktur, hüzünlüdür, günler kısa; renkler sepiadır... 



Bu hüzünü biraz ileriyi görerek düşündüğümüzde evler sıcacık, sohbetler daha samimi değil midir? Yeni yılın şimdiden habercisi, uykuların en güzeli Kasım... Hangi yönünü yaşamak isterseniz isteyin, yeni bir ay yeni bir hafta başlıyor. 


Rehber niteliğinde bir kitap var elimde, ben de o sepia modlardan birine büründüm, okuyorum. David Burns- İyi Hissetmek. Depresyonda değilim ve delirmedim demeyin, tavsiye ederim... 

Bir satırda şöyle diyor;
Zaferin tatlı olduğu ve yenilginin genellikle acı olduğu doğru olsa da,
bir işte başarısız olmak ölümcül bir zehir olmak zorunda değil
ve kötü tat sonsuza dek kalamaz. 
Mutlu olmak için başarmaya odaklandığınız şeyi düşünürken fonda iyi gider diye düşündüm...  Evlerde daha çok vakit geçiriyoruz şu sıralar belki... Düşünmek ve plan yapmak için muhteşem zamanlar... Kim bilir belki bisikletle Paris'te gezmenin tam zamanı... Hüznü içimize çekip hayatı daha anlaşılır kılmak için... 

İyi Pazarlar ve İyi Aylar dilerim...
Sevgilerimle
Nadin Nerjan 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mimoza Mevsiminde Mimozalı Kadın

Yüzde Yüz Zomato